Arrangementer, Kurser, Møder, Nyheder

Liselund er nu klar til udlejning

Kære foreninger

Da vi for mere end et år siden stod med muligheden for at købe af Liselund som Foreningshus viste I alle store støtte og interesse for projektet. Huset er nu vores, og det står så flot, efter at en gruppe frivillige sammen med bestyrelsen har givet det en første omgang forskønnelse.

Og det er NU vi virkelig har brug for jeres interesse og hjælp.

Først og fremmest jeres interesse for at anvende huset til foreningsformål: møder, arrangementer, sammenkomster og hvad I ellers har i tankerne. (Huset må ikke bruges til deciderede fester af hensyn til naboerne). Vi har hårdt brug for indtægter til at drive huset. Som I måske har læst i pressen og på hjemmesiden, har vi modtaget en million kroner fra Realdania til istandsættelse af huset. Det er vi vildt glade for.

Vi er nu klar til at udleje lokalerne og vores skønne have ud til foreninger og klubber. Eneste betingelse for at kunne benytte huset er, at en eller gerne flere personer eller foreningen er medlem af Foreningshuset. Det kan man blive for det beskedne beløb af 200 kr. pr. person pr. år eller 400 kr. pr. år for en forening.

Liselund kan lejes til møder eller arrangementer. Der er plads til godt 40 personer i stoleopstilling og til et lidt mindre antal til mødeopstilling ved borde. Vi har projektor og skærm man kan låne, og der er mørklægningsgardiner i det store mødelokale.

Herudover er der flot køkkenudstyr til servering til 40 personer – og vi har netop fået installeret komfur, opvaskemaskine og ekstra køleskab. Køkkenet egner sig dog ikke til decideret madlavning til et stort antal personer – men snarere til anretning af medbragt eller leveret mad.

Liselund må dog ikke benyttes til fester, af hensyn til naboerne – men gerne til fx barnedåb, klasse arrangementer, foreningskomsammen mm.

Nedenfor finder I priserne for leje af Liselund.

Henvendelse til Bo Otterstrøm på info@foreningshus.dk

Liselund Foreningshus

Det eneste du skal gøre, er at indbetale 200,00 kr. pr. medlem, som dækker for et personligt medlemskab i et år. For foreninger  og virksomheder er beløbet også kun 200,00 kr. årligt.

Scan koden herunder med din mobil og betal med MobilePay – det eneste du skal skrive på, er din e-mail – som du skriver som besked