Ganløse Foreningshus Liselund

Er du en ØRN TIL AT BAGE? – eller synes du bare det er SJOVT AT TRYLLE MED KAGER?  Så meld dig til

GANLØSE STORE KAGEDAG d. 17. juni 2023

Sammen med Ganløse Bageri og Valsemøllen holder Foreningshuset Liselund den hyggeligste kagekonkurrence, og vi glæder os til at se rigtig mange flotte og velsmagende kager/bagværk.

Alle kan deltage – uanset alder. Du vælger selv hvilken kage du vil bage.

For at deltage skal du tilmelde dig på denne mailadresse: kage@foreningshus.dk senest d. 10. juni 2023

Når din kage er bagt og smukt pyntet afleverer du den mellem kl. 13 og 13.30 i Foreningshuset Liselund. Herefter vil Camila, Ganløse Bageris konditor samt en ekspert fra Valsemøllen bedømme kagerne.

Præmieringen finder sted kl. 14 og herefter vil der være smagsprøver på alle indkomne kager.

Vi glæder os til en rigtig hyggelig dag sammen med alle ’bagere’ og rigtig mange Ganløseborgere.

Bedste hilsner

Ganløse Bageri, Valsemøllen og Foreningshuset Liselund

Der er afholdt generalforsamlinger den 21. februar 2023 – referater kan ses via dette link.

Ganløse Foreningshus har et godt formål:

Ganløse Foreningshus har som formål at repræsentere Ganløses borgere, virksomheder og foreninger i bestræbelserne på at indrette og anvende Liselund stuehus og haverne som samlingssted for Ganløses borgere og foreninger. Selve huset Liselund og grunden er købt og ejes af Liselund Ganløse ApS.

Foreningens formål er at etablere, drive og udvikle Liselund stuehus i et tæt samarbejde med Liselund Ganløse ApS. Foreningen vil støtte og udvikle kulturelle og sociale netværk i lokalområdet og i samarbejde med Liselund Ganløse ApS indrette og anvende Liselund stuehus som samlingssted for foreningslivet i Ganløse. Alle fra Ganløse og omegn kan blive medlem af foreningen – og alle, uanset geografisk tilknytning, tilbydes at købe anparter i Liselund Ganløse ApS. Anpartskapitalen går udelukkende til indretning og drift af ejendommen.

DU KAN STADIG KØBE ANPARTER! Klik her.

Andelene koster 1.000 kr. pr. stk. Medlemskab af foreningen koster årligt 200 kr. pr. medlem – og for foreninger, virksomheder m.m. er prisen 400 kr.

Liselund en vinterdag 2021

Se tidligere opslag i arkivet

Vi i bestyrelsen for Liselund Ganløse ApS tilbyder alle foreninger, virksomheder og privatpersoner mulighed for at købe anparter. Vi har købt Liselund Stuehus og venter nu blot på at kunne fortsætte renovering og istandsættelse m.m.

Vi har hårdt brug for så megen opbakning som muligt og opfordrer derfor fortsat til at du og alle andre køber anparter i Liselund Ganløse ApS eller sender frivillige bidrag til Ganløse Foreningshus , så vi sammen kan få gjort Liselund Stuehus til et aktiv for Ganløse og omegn.

Vi ønsker at gøre gældende, at borgere, foreninger, netværksgrupper, frivillige organisationer og virksomheder med tilknytning til Ganløse, kan få et foreningshus, som kan være med til at samle hele byen med kulturelle og sociale aktiviteter.

Vi samarbejder med Gymnastikforeningen, Musikforeningen, Spejderne, samt Ganløse Bylaug og hele foreningslivet og virksomheder i byen.

Her kan du se, hvad vi tidligere har haft på hjemmesiden:

Arkiv – Ganløse Foreningshus

Kommende arrangementer

Nyheds arkiv

Det er let at blive medlem

Det eneste du skal gøre, er at indbetale 200,00 kr. pr. medlem, som dækker for et personligt medlemskab i et år. For foreninger  og virksomheder er beløbet også kun 200,00 kr. årligt.

Vi har gjort det endnu lettere at blive medlem.
Scan koden herunder med din mobil og betal med MobilePay – det eneste du skal skrive på, er din e-mail – som du skriver som besked