Udlejning

Fra ca. 1. april 2024 til ca. 1. december 2024 vil Liselund stuehus blive renoveret, ombygget og sat i en fantastisk stand, som gør huset super brugervenligt til mange forskellige formål. I hele perioden vil huset være fyldt med dygtige håndværkere og kan derfor ikke lejes, før de er færdige med deres store arbejde.

Vi glæder os til vu igen kan udleje lokalerne på Liselund – i mellemtiden kan både bålhytten og de to haver stadig benyttes.

——————————-
Vi er nu klar til at udleje lokalerne på Liselund og de skønne haver ud til foreningsformål som for eksempel: Møder, arrangementer, sammenkomster og hvad I ellers har i tankerne.
(Liselund må ikke benyttes til fester, af hensyn til naboerne – men gerne til fx barnedåb, klasse arrangementer, foreningskomsammen m.m.)

Hvem kan leje?

Eneste betingelse for at kunne benytte huset er, at en eller gerne flere personer eller foreningen er medlem af Foreningshuset. Det kan man blive for det beskedne beløb af 200 kr. pr. person pr. år eller 400 kr. pr. år for en forening.

Lokaler

Der er plads til godt 40 personer i stoleopstilling og til et lidt mindre antal til mødeopstilling ved borde. Vi har projektor og skærm man kan låne, og der er mørklægningsgardiner i det store mødelokale.

Køkken

Køkkenudstyr til servering til 40 personer, komfur, opvaskemaskine og ekstra køleskab.
Køkkenet egner sig dog ikke til decideret madlavning til et stort antal personer – men snarere til anretning af medbragt eller leveret mad.

Klik her for at få en oversigt over priser

Henvendelse til Bo Otterstrøm på info@foreningshus.dk

Liselund Foreningshus

Det eneste du skal gøre, er at indbetale 200,00 kr. pr. medlem, som dækker for et personligt medlemskab i et år. For foreninger er beløbet 400,00 kr. årligt.

Scan koden herunder med din mobil og betal med MobilePay – det eneste du skal skrive på, er din e-mail (husk at skrive navn og adresse i kommentarfeltet)