Q&A

På denne side kan du se en række af de spørgsmål, vi i bestyrelsen får. Vi vil forsøge at lægge svarene op efterhånden som de kommer ind og bliver besvaret.

Hvor mange anparter skal der sælgesSå mange som muligt! Vi får brug for pengene til istandsættelse af Liselund Stuehus, nu vi har købt det af Egedal Kommune.
Hvor mange medlemmer kan der være i foreningenJo flere, jo bedre… Vi tænker ikke at der skal lægges begrænsninger på antallet af medlemmer.
Hvor mange anparter er der solgtDer er solgt langt over 600 anparter – men vi har mange flere til salg 🙂
Hvor mange medlemmer er derLige nu har mere en 132 foreninger og enkeltpersoner tegnet medlemskab af foreningen – og der er plads til mange flere
Skal jeg indbetale nu eller er det bedre at venteDet bedste du kan gøre, er at købe anparter nu og også at tegne medlemskab nu – jo større beløb vi kan fremvise på fondsansøgninger og jo flere medlemmer vi er, jo større er chancerne for at fonde vil støtte op om os
Er der en aldersgrænse for, hvornår man kan eje anparterVi har ingen aldersgrænse og mange forældre og bedsteforældre har da også allerede købt anparter til børn og børnebørn. Omkring stemmeret, så henviser vi til vedtægterne, som kan ses på hjemmesiden.
Worst case – hvad er detDer er ingen worst case – vi har købt Liselund Stuehus og skal nu i gang med renovering.
Hvem står bag Ganløse ForeningshusForeningens bestyrelse består af disse ildsjæle:
• Bo Otterstrøm, formand formand@foreningshus.dk
• Svend Rasmussen, kasserer
kasserer@foreningshus.dk
• Anne Hjælmsø, PR og koordinator
ahj@foreningshus.dk
• Per Raahauge, PR og medier
pr@foreningshus.dk
• Stine Lauritzen Larsen, fondsansøgninger m.m.
sll@foreningshus.dk
• Bo Brøndum Pedersen, fondsansøgninger m.m.
bbr@foreningshus.dk
• Merete Langwadt Guld, koordinator
mlg@foreningshus.dk
• Ann von Qualen, fondsansøgninger m.m.
avq@foreningshus.dk
• Carina Klarskov, fondsansøgninger og koordinator
ck@foreningshus.dk
• Jens Reimer
jre@foreningshus.dk
• Eva Lunding Olsen
elo@foreningshus.dk
• Helle Gaarn, suppleant
hga@foreningshus.dk

Kommende arrangementer

Nyheds arkiv

Det er let at blive medlem

Det eneste du skal gøre, er at indbetale 200,00 kr. pr. medlem, som dækker for et personligt medlemskab i et år. For foreninger er beløbet 400,00 kr. årligt.

Vi har gjort det endnu lettere at blive medlem.
Scan koden herunder med din mobil og betal med MobilePay – det eneste du skal skrive på, er din e-mail (husk at skrive navn og adresse i kommentarfeltet)