Nyheder, Renovering

Håndværkerne arbejder på fuld tryk

Der sker meget på Liselund, både i huset og i haverne.

Søndag den 23. juni holder vi åbent hus for medlemmer, så de kan se hvor langt vi allerede nu er kommet. Det er en stor byggeplads, så vi vægter sikkerheden højt og viser kun rund i stueetagen mens man må vente med at se første sal til senere. Der er lagt varmerør ud på gulvene i hele huset, så det fremover kan blive opvarmet på en miljørigtig måde med luft til vand fra den store varmepumpe vi fik sat op sidste år.

Kommende arrangementer

Nyheds arkiv

Det er let at blive medlem

Det eneste du skal gøre, er at indbetale 200,00 kr. pr. medlem, som dækker for et personligt medlemskab i et år. For foreninger  og virksomheder er beløbet også kun 200,00 kr. årligt.

Vi har gjort det endnu lettere at blive medlem.
Scan koden herunder med din mobil og betal med MobilePay – det eneste du skal skrive på, er din e-mail – som du skriver som besked