Nørklerier i Kastaniehaven 30. juli

Den 30. juli afholder vi et nørkle arrangement i Kastaniehaven på Liselund fra kl. 14-17.

Ideen er, at du medbringer dit strikketøj, hækleprojekt, det du er ved at brodere, eller hvad du nu nørkler med og får en hyggelig eftermiddag sammen med andre nørklere.

Om du er nybegynder eller erfaren betyder ikke noget, alle er meget velkomne. Er du nybegynder vil det sikkert være muligt at få hjælp til at komme i gang.

Der vil også være mulighed for, at være med til at lave skadestuebamser: Skadestuebamsen | Facebook, som efterfølgende vil blive samlet sammen og afleveret til Akutmodtagelsen i Hillerød. Her gives bamserne til de børn der kommer ind, som mangler en lille trøsteven at støtte sig til, i en svær situation.

Der vil være hækle- og strikkeopskrifter man kan låne under arrangementet.

Hvis man vil donere garn til Skadestuebamser, vil det blive modtaget med glæde. Der må kun bruges bomulds- og bambusgarn, det må ikke være genbrugsgarn.

Det koster 20,- at deltage. (Evt. overskud bruges til at opbygge et mindre garnlager til skadestuebamser og resten går til Ganløse Foreningshus Liselund)

Der vil være the og kaffe til alle.

Hvis vejret tillader det, så mødes vi i Kastaniehaven, hvis ikke rykker vi indenfor. For at sikre, at der er plads til alle indenfor, bedes I tilmelde jer ved at skrive til ja-tak@foreningshus.dk

Er du ikke allerede medlem af Ganløse Foreninghus, kan du blive det ved at overføre 200,-/person via MobilPay til 103640 og skrive din mail som besked.

Det eneste du skal gøre, er at indbetale 200,00 kr. pr. medlem, som dækker for et personligt medlemskab i et år. For foreninger  og virksomheder er beløbet også kun 200,00 kr. årligt.

Scan koden herunder med din mobil og betal med MobilePay – det eneste du skal skrive på, er din e-mail – som du skriver som besked